מדיניות ביטולים והחזרות

ביטול רכישות
1.1. ניתן לבטל רכישת מוצר עד 14 ימים מיום קבלת המוצר באריזתו המקורית, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בדואר אלקטרוני או בטלפון המפורסם באתר – ישירות אל החנות.
1.2. תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א (להלן: “התקנות”), קובע כי במידה והצרכן בחר לבטל את העסקה שלא עקב פגם בנכס נושא החוזה או העסקה, או עקב אי התאמה בין הנכס או בין השירות, לבין הפרטים שנמסרו לך, רשאית “ארומה ריפבליק” או בעליה (להלן: “החברה”) לגבות מהצרכן דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר אותו רכשת או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם ובנוסף לעמלת כרטיס האשראי וזאת בכפוף לאמור בתקנות.

1.3 הצרכן רשאי להחזיר את המוצר שרכש עד 14 ימים מיום קבלת המוצר ובתנאי כי המוצר שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או תקלה ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא ובנוסף, המוצר הינו באריזתו המקורית.
כמו כן לא תתאפשר החזרת מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן על פי מידות ודרישות מיוחדות, לרבות מחשבים בקונפיגורציה מיוחדת.
1.4. סכום הזיכוי לצרכן לא יהיה גבוה ממלוא התמורה ששילם עבור המוצר. אם בחר הצרכן להחזיר את המוצר באמצעות שליח של החברה, הצרכן יחויב בעלות המשלוח.
1.5. אם סופק המוצר לצרכן, חלה חובת על הצרכן להחזיר את המוצר אל מפעל החברה. הלקוח מתחייב להחזיר את המוצר באריזתו המקורית, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
1.6. מוסכם בין הצדדים כי הצרכן יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את המוצר, וזאת במידה והמוצר נשוא העסקה נשלח זה מכבר.
1.7. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו, אלא לאחר שהחברה נתנה את הסכמתה מראש. החברה תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
1.7.1. אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין
1.7.2. במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
1.7.3. במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.
1.7.4. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה, רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך.

1.8 הודעה על ביטול העסקה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
1.9. החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי, לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.

1.10 אם אישר הלקוח את הנחת המשלוח ליד הדלת, בארון החשמל או בחזקת צד ג’ כלשהו וכיוצ”ב – החברה תהא פטורה מאחריות לנזק כלשהו שיגרם למשלוח או למוצר והאחריות תועבר ללקוח עם אישורו כאמור.